GWARANCJA - NAJNIŻSZE CENY |
|
|
Najniższe rabaty w Polsce ! ZAPRASZAMY WARUNKI GWARANCJI EBEN-HEZER PHU 04-938 Warszawa ul. Wasilkowska 12C tel. + 48 22 872 44 53 e-mail: serwis@eben-hezer.com.pl K A R T A G W A R A N C Y J N A URZĄDZENIE: NR FAKTURY: 1. Firma EBEN-HEZER PHU na mocy upoważnienia angielskiej spółki EBEN-HEZER LTD gwarantuje prawidłowe działanie odkurzaczy i szorowarek produkcji Numatic przez okres 24 m-cy, natomiast automatów myjących przez okres 12 m-cy od daty sprzedaży. Pozostałe marki takie jak: Zauber, Alberti, Fiorentini gwarancja na wszystkie urzadzenia - 12 m-cy Gwarancja obejmuje usterki wynikłe z wad ukrytych materiału lub wadliwego montażu, które zostaną bezpłatnie usunięte w ciągu 14 dni od pisemnego zgłoszenia. W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych, termin naprawy gwarancyjnej zostaje przedłużony do 30 dni 2. Warunkiem wykonania naprawy gwarancyjnej jest podanie nr faktury (lub nr id zamówienia) oraz kopii dowodu dokonania zapłaty (tylko w razie wątpliwości weryfikacji daty zakupu urzadzenia). W nr seryjnym kazdego urządzenia jest podany rok i miesiąc produkcji. Zgłoszenie serwisowe należy zgłaszać drogą elektroniczną: email serwis@eben-hezer.com.pl 3. Gwarancja nie obejmuje wymiany elementów ulegających naturalnemu zużyciu w trakcie normalnej eksploatacji (kable elektryczne, szczotki węglowe, filtry, uszczelki, węże, gumy, koła jezdne itd.). 4. Nabywca traci prawa gwarancyjne w przypadkach: - postępowania niezgodnie z instrukcją obsługi - zastosowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem - wprowadzenia modyfikacji urządzenia - ingerencji w instalację elektryczną urządzenia - stosowania osprzętu innych firm, bez zgody firmy Eben-Hezer - zatarcia lub zniszczenia numerów fabrycznych - przechowywania urządzenia, transportowania, konserwowania niezgodnie ze wskazówkami producenta. - zalania wodą lub chemikaliami podzespołów urządzenia - zastosowania nieodpowiednich środków chemicznych 5. Naprawom gwarancyjnym nie podlegają uszkodzenia mechaniczne. 6. Urządzenie można oddać do przeglądu lub naprawy w lokalnym, stacjonarnym serwisie w Warszawie lub poprzez system door-to-door lub skorzystać z serwisu mobilnego. W przypadku wyboru systemu door to door tym celu należy wysłać urządzenie w oryginalnym opakowaniu (lub równie dobrze zabezpieczone) na adres sprzedawcy lub inny wskazany przez sprzedawcę. 7. Sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenia urządzeń w transporcie na skutek niewłaściwego zabezpieczenia lub błędów firm kurierskich. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub jej zawartości należy sporządzić protokół reklamacyjny w obecności kuriera doręczającego
|